Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 10:16:02 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02263 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Ojavälja 
(Elumaja ja kõrvalhoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu lõunaosa jääb riigitee, 11342 
Saku-Tõdva tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast). 
6.3. Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 11342 Saku-Tõdva teelt 
(71901:001:0586) üle samuti riigi omandis oleva 11342 Saku-Tõdva tee 
(71901:001:0586) kinnistu ning üle eraomandis oleva Ojapõllu 
(71901:001:0528) kinnistu tuleb tagada kinnistusraamatusse kantud 
servituudiga enne hoonestusele ehitusloa andmist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27846035>  (menetlus nr: 
546978), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.