Subject: Re: Ajaloolise kinnistusraamatu väljavõtte taotlus
From: "Roman J." <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 16:42:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Aitäh vastuse eest.

Manuses on lisatud digitaalselt allkirjastatud dokument kinnistusraamatu 
registriosa väljavõtte taotlus kohta.

Lugupidamisega,

Roman Jakimov

пн, 6 окт. 2025 г. в 13:03, kinnistusosakond - KOHTUD 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

Tere

Kinnistusraamatu registriosa väljatrüki andmed on juurdepääsupiiranguga, st 
mitte igaühele avalikud, mistõttu tuleb nõue dokumentide väljastamiseks 
esitada digitaalselt allkirjastatuna (avaliku teabe seadus § 14 lg 2, § 34 
lg 1, kinnistusraamatuseadus § 74  lg 41 ja 42). Advokaadi puhul eeldatakse 
esindusõiguse olemasolu, st eraldi digitaalselt allkirjastatud volikirja ei 
ole vaja lisada (tsiviilkohtumenetluse seadustiku § 226 lg 1).

Digiallkirjastatud teabenõue saab esitada Tartu Maakohtu kinnistusosakonna 
e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tartu Maakohtu kinnistusosakonna kontaktid

*	E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
*	Mobiiltelefon 5881 1177
*	Telefon 601 1199
*	Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 6, 2025 9:45 AM
To: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Ajaloolise kinnistusraamatu väljavõtte taotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Aitäh vastuse eest.

Asi on selles, et ma taotlesin kinnistusregistri väljavõtet elektroonilisel 
kujul, kuid see ei näidanud täielikult teavet varasemate omanike kohta. Minu 
andmetel on sellel kinnisasjal olnud mitu omanikku, kuid elektroonilises 
väljavõttes on märgitud ainult üks omanik. Mind huvitavad just endiste 
omanike arhiivsed andmed.

Kas notaril on selline teave olemas või väljastab notar väljavõtte samuti 
ainult elektroonsetest andmetest?

Lugupidamisega,

Roman Jakimov

06.10.2025, в 07:38, kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > написал(а):

Tere!

Kinnistusraamatu väljatrükke on võimalik saada üksnes elektrooniliselt 
veebilehtede  <https://kinnistusraamat.rik.ee> 
https://kinnistusraamat.rik.ee  või  <http://www.eesti.ee> www.eesti.ee 
kaudu või mistahes notaribüroost (vt  <http://www.notar.ee> www.notar.ee) 
vastavalt kinnistusraamatuseaduse §-le 74 lg 4.

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja