Subject: Teavitus treeningutest stardipüstolist koerte platsil
From: MTÜ Koerteklubi KULDKOER <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Apr 2026 14:29:05 +0300

Tere!

Pöördume Teie poole seoses lasketreeningute läbiviimisega. Täna saime 
esmakordselt teada, et politseid tuleb ette teavitada (vähemalt nädal ette) 
laskmise toimumisest koos aadressi märkimisega.

Soovime täpsustada, et tegemist on stardipüstolist laskmisega.

Kahjuks ei olnud me nendest nõuetest varem teadlikud. Palume mõistvat 
suhtumist tekkinud olukorda.

Meil on 25.04.2026 planeeritud võistlused ning seoses koerte 
ettevalmistamisega on meil vajalik alustada treeningutega juba sellel 
nädalal ja jätkata kuni 25.04.2026 aadressil:
Kohtla-Järve Rahvapark P2
Sealjuures kasutame ainult oma koerte treeningplatsi.

Edaspidi järgime kõiki kehtivaid nõudeid ning teavitame Teid aegsasti.

Oleksime väga tänulikud mõistva suhtumise ja võimaluse eest treeninguid läbi 
viia.

Tervitusega,
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yuftpaKOZMgZDA4UhuQWh4urPH0Hr_6QHitOjhtZ1uz3EBJUDGEOW30mgtTCQ7f2P_whIEINk3fzeq>

Kuldkoer MTÜ

Sergei Vtornikov

    Juhatuse liige

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

GSM +372 5272733