Subject: FW: Töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 14:57:00 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 16, 2026 1:56 PM
To: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute 
Keskliit <[email-masked]>; Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsioonile 
TALO <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Personalijuhtimise Ühingule PARE <[email-masked]>; Eesti Advokatuur 
<[email-masked]>; ejl <[email-masked]>; Eesti Kohtunike 
Ühingule <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Thea Rohtla <[email-masked]>; Merle Erikson <[email-masked]>; Heli 
Raidve Tööõigusabi OÜ <[email-masked]>
Subject: Töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Tähtaeg: 02.07.2026

Pealkiri: Töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 16.06.2026

Registreerimise number: 2-2/1378-6.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee