Subject: lepinguriigi mõiste raamatupidamise seaduses
From: "Kaja Issaenko" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 17 May 2024 19:07:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime kindluse mõttes täpsustada, kas Ühendkuningriik kuulub või ei kuulu 
raamatupidamise seaduses kasutatud mõiste „lepinguriik“ alla?

Näide paragrahvist 29:

(5) Konsolideerimisgrupi majandusaasta aruande koostamise kohustusest on 
vabastatud tütarettevõtja, kelle kõik aktsiad või osad kuuluvad ühte 
konsolideerimisgruppi, mille lepinguriigis registreeritud konsolideeriv 
üksus on kohustatud koostama ja avalikustama konsolideerimisgrupi 
auditeeritud majandusaasta aruande. Osaluse määramisel ei võeta arvesse neid 
aktsiaid või osi, mis kuuluvad asjaomase tütarettevõtja tegevjuhtkonnale ja 
kõrgema juhtorgani liikmetele.

Teie tagasisidele lootes ja ette tänades.

Heade soovidega

Kaja Issaenko
Pearaamatupidaja

AS G4S Eesti
Vesipapi 2
12916 Tallinn
Tel +372 534 03465
 <mailto:[email-masked]> kaja.issaenko 
<mailto:[email-masked]> @ee.g4s.com
 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee
24 h e-teenindus:  <https://minu.g4s.ee/> minu.g4s.ee

G4S – Sinu eest valvel

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.