Subject: Voolu sulgemisest/lepingu sõlmimisest [Ticket#48318100]
From: "Elektrilevi klienditeenindus Support" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 12:10:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea elektritarbija

Tarbimiskoha Aseri Nooruse tn 4-11 lepinguline klient esitas meile avalduse 
võrgulepingu lõpetamiseks. Elektri edasiseks tarbimiseks palun esitage 
avaldus võrgulepingu sõlmimiseks.

Seda saate lihtsalt ja mugavalt teha:
-  <https://elektrilevi.ee/et/vorguleping> meie iseteeninduses
- saates avalduse, mille blanketi leiate  <https://elektrilevi.ee/et/vormid> 
meie kodulehelt

- helistades äriklienditelefonile 777 1747, E-R 9.00-17.00

Seejärel vormistame võrgulepingu pakkumise, mille saadame Teile 
iseteenindusse kinnitamiseks või e-posti teel digiallkirjastamiseks.

Juhul kui uut lepingut ei sõlmita, sulgeme voolu 18.05.2026 seoses kehtiva 
lepingu lõppemisega. Uue lepingu sõlmimisel on voolu sisselülitamine 
tasuline. Et vältida võimalikke lisakulusid ja tagada sujuv teenuse 
jätkumine, soovitame leping sõlmida esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Sille Kaseorg

võrgulepingute vanemspetsialist

Elektrilevi OÜ

Äriklientide teenindus:  + 372 777 1747 | [email-masked]

Iseteenindus <https://www.elektrilevi.ee/eteenindus?reAuthenticate=true> 
võimaldab kiirelt ja mugavalt teha tegevusi oma võrgulepinguga, esitada 
tellimusi ja uuendada kontaktandmeid. Täiendav info elektrivõrgu teemadel on 
saadaval meie kodulehel: www.elektrilevi.ee <https://elektrilevi.ee/> .