Subject: FW: Teavitus Swedbanki aadressi muutusest
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Kaupo Kruusvee - TLHK" <[email-masked]>, "Ave Selter - PMK" <[email-masked]>, "Jana Pelepelina - VMK" <[email-masked]>,Kerli Auväärt - TMK <[email-masked]>,Mari-Liis Tõnuri - HMK <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:45:50 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 3, 2025 3:34 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Teavitus Swedbanki aadressi muutusest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Teavitame Swedbank AS-i, Swedbank Liising AS-i, Swedbank P&C Insurance AS-i, 
Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS-i peakontori 
aadressi muutumisest

Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life 
Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS (edaspidi koos Swedbank) 
annavad teada, et muutuvad peaesinduse ja peakontori aadress. Alates 
01.09.2025 asub Swedbanki peaesindus klienditeeninduseks aadressil Liivalaia 
36, Tallinn 15040 ja peakontor aadressil Liivalaia 34, Tallinn 15040.

Palume Swedbankiga sõlmitud koostöölepingus lugeda meie tegevuskohaks ja 
kontaktaadressiks Liivalaia 34, Tallinn 15040.

Parimate soovidega,

Swedbank AS / Meelis Kadarpik, Swedbank Liising AS / Heli Silluta, Swedbank 
P&C Insurance AS / Aet Altroff, Swedbank Life Insurance SE / Aet Altroff, 
Swedbank Investeerimisfondid AS / Age Petter