Subject: [DKIM katki]EGL seisukoht kemikaaliseaduse ja ehitusseadustiku muutmise seaduse eelnõu kavandi kohta
From: "Eesti Gaasiliit" <[email-masked]>
To: "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 14:23:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Lugupeetud minister Keldo!

Edastan teile EGL seisukoha kemikaaliseaduse ja ehitusseadustiku muutmise 
seaduse eelnõu kavandi kohta ja loodan, et saate oma haldusalas 
konkurentsivõime ja varustuskindluse aspektist lähtuvalt asjad üle 
analüüsida ning jõuda vajalike lahendusteni.

Eesti Gaasiliit on valmis kohtuma ja esitatud seisukohti lähemalt selgitama 
ning avama rohkem varustuskindluse tagamaid.

Lugupidamisega/Best regards

Heiko Heitur

Tegevjuht/CEO

Eesti Gaasiliit/Estonian Gas Association

+3725246885

www.gaasiliit.ee