Subject: Ed: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 16:49:01 +0200

Saatja: Liina Liisveld <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 16:26
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun teie poole väljaandest Tervis Pluss (Delfi Meedia). Saime
murekirja lugejalt:

Tere! Püüdsin vaktsineerida end gripi vastu. Selgus, et digiregistratuur
ei paku Lääne-Virumaal ühtegi võimalust. Perearstikeskus ka ei
vaktsineeri. Läkaköha vaktsiin üldse puudub. On arusaamatu, kuidas ma 2
tunni vältel ei leia ühtegi vaktsineerimisaega enne 27.02. Kuidas saab nii
lihtne teenus olla nii raskesti kättesaadav!

Kuidas kommenteerite Lääne-Virumaa lugeja muret - kuhu ta peaks pöörduma
oma maakonnas, et läkaköha vaktsiini saada?

Kuidas on praegu Eesti maakonniti varustatud läkaköha vaktsiiniga (nii
laste kui täiskasvanute oma) ja kus seda teha saab?

Heade soovidega

Liina Liisveld

TERVISPLUSS.EE

ajakirjanik-toimetaja

Mob: 51 599 59

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151