Subject: bilateral ministerial meeting in Mons
From: Ochej-Łokuciejewska Magdalena <[email-masked]>
To: "Karin Reiska" <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Tue, 30 Jan 2024 11:59:42 +0200

Dear Collegues,

During the incoming IMM in Mons Poland will be represented by Katarzyna
Pełczyńska-Nałęcz, new Minister for Development Funds and Regional Policy.

She would like to meet Minister Vorklaev on the spot in Mons. Would it be
possible?

She is coming to Mons on the 5th of February, already around 12-13 hrs.
And we have no hurry in leaving Mons next day, so the meeting on the 6th
is salso feasible from our side.

Please let us know what are the options.

Best regards

Magda

Magdalena Ochej-Łokuciejewska
Radca
Wydział Spraw Europejskich
Departament Spraw Europejskich i Współpracy Międzynarodowej

+48 22 2738863
[email-masked]
www.gov.pl/web/fundusze-regiony <http://www.gov.pl/web/fundusze-regiony>

ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Funduszy i
Polityki Regionalnej. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych
osobowych znajduje się w Klauzuli informacyjnej pod adresem:
<https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-przetwarzania-danych-oso
bowych-udostepnionych-droga-elektroniczna>
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-przetwarzania-danych-osob
owych-udostepnionych-droga-elektroniczna
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.