Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 09:53:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Otepää Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05667 
aadressile Valga maakond, Otepää vald, Otepää linn, Koolitare tn 8, Valga 
maakond, Otepää vald, Otepää linn, Koolitare tn 8, Valga maakond, Otepää 
vald, Otepää linn, Koolitare tn 8// 8a, Valga maakond, Otepää vald, Otepää 
linn, Koolitare tn 8, Valga maakond, Otepää vald, Otepää linn, Koolitare tn 
8, Valga maakond, Otepää vald, Otepää linn, Koolitare tn 8, Valga maakond, 
Otepää vald, Otepää linn, Koolitare tn 8, Valga maakond, Otepää vald, Otepää 
linn, Koolitare tn 8 (Otepää lasteaed, Piirded ja väravad, Piire, Hoiupaik 
pos. Nr 2a, Hoiupaik pos. Nr 2b, Hoiupaik pos. Nr 2c, Prügimaja, Välislava) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Koskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27043013>  (menetlus nr: 
439996), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Otepää Vallavalitsus) või menetleja (KALEV KEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister