Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>,Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>,MTÜ-le Eesti Võlausaldajate Liit <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>, "Eesti Pangaliit" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 09:14:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 2.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu.

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/abe29917-4a96-4edd-955f-966d31b0b34e

Pealkiri: Täitemenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (võlgniku 
sissetuleku arestimise korra muutmine) väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 08.06.2026

Registreerimise number: 8-1/4501-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee