Subject: mahasõidust 17112 Piibe-Preedi-Koeru teele
From: "Marin Must" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 15:16:37 +0300

Tere

Järva maakonnas Järva vallas Santovi külas asuva Kõrbe kinnisasja 
(katastritunnus 31401:002:0821) omanik on esitanud Maa-ametile taotluse 
servituudi seadmiseks riigi omandis olevale Kõrbeotsa kinnisasjale 
(katastritunnus 25501:001:0459). Servituuti taotletakse Kõrbe kinnisasjale 
juurdepääsu tagamiseks.

Kõrbeotsa kinnisasi piirneb kõrvalmaanteega 17112 Piibe-Preedi-Koeru tee. 
Ortofoto järgi hinnates tundub, et sellelt on nö isetekkeline mahasõit 
Kõrbeotsa kinnisasjale. Palun Transpordiameti arvamust, kas servituudi 
seadmisel võib antud juhul kasutada olemasolevat mahasõitu (kinnisasja 
lääneservas) või on vajalik uue rajamine.

Lugupidamisega

Marin Must

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

5392 8399| [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.