Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 11:40:16 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/12030 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Oonga küla, 31 Haapsalu-Laiküla 
tee // Kõrtsu // Oonga tee (OONGA PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE 
JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitis asub osaliselt Avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27195510>  (menetlus nr: 
463560), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister