Subject: Kolmanda isiku seisukoht vaidlustusele (266594)
From: Keidi Kõiv <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>, "Mari-Ann Sinimaa" <[email-masked]>
Cc: "Pille Metspalu" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 16:24:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud vaidlustuskomisjon

Hendrikson & Ko on Advokaadibüroo RASK kliendiks. Esitame käesolevaga
seisukoha Skepast&Puhkim OÜ esitatud vaidlustusele riigihankes
viitenumbriga 266594.

Lugupidamisega

Keidi Kõiv
vandeadvokaat |attorney-at-law

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law>
LinkedIn

 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.