Subject: Päring GHB kiirtesti täpsuse ja töökindluse kontrollimiseks
From: <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 16:19:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud EKEI

Kirjutame Teile ettevõttest CareGuard OÜ, mis on loodud eesmärgiga panustada 
turvalisema ööelu loomisesse Eestis. Meie tiim koosneb kolmest noorest 
naisest, keda ühendab soov ennetada võimalikke ohtlikke olukordi ning 
pakkuda lahendusi, mis suurendaksid inimeste turvatunnet. Meist täpsemalt on 
võimalik lugeda manusest.

Oleme leidnud innovaatilise GHB kiirtesti, mida soovime Eestis turustama 
hakata. Kuna tegemist on narkootilise aine tuvastamise testiga, puudub meil 
endal võimalus selle töökindlust ja täpsust kontrollida. Seetõttu soovime 
küsida, kas oleks võimalik testi usaldusväärsust kontrollida Teie labori 
abiga?

Meie soov on veenduda, et toode vastab oma eesmärgile ning aitab reaalselt 
kaasa ööelu turvalisemaks muutmisele. Oleme valmis edastama täpsemat infot 
testi, tootja ja kasutusviiside kohta.

Ette tänades

CareGuard tiim