Subject: Tagasiside tehisaru kasutuselevõtmise osaku toetuse määruse eelnõule
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Kaupo Sempelson - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 16:39:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
8.06.2026 kirja nr 2.1-1/113-1 „ITL-i tagasiside tehisaru
kasutuselevõtmise osaku toetuse määruse eelnõule“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee