Subject: Terviseameti hinnang ruumide vastavuse kohta teenuse osutamiseks Narva linn
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 21:48:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teiega võtab ühendust MTÜ UUS ELU LAINE.

Meie organisatsioon plaanib esitada taotluse sotsiaalse ja tööalase 
rehabilitatsiooniteenuse osutamiseks. Selleks on vajalik Terviseameti 
hinnang selle kohta, et teenuse osutamise ruumid vastavad 
tervisekaitsenõuetele.

Palun andke teada, millise Terviseameti spetsialisti poole saaksime 
pöörduda, et saada hinnang järgmise asukoha ruumide kohta: Ida-Virumaa, 
Narva linn, Soldino 1, kabinetid 102, 108 ja 307?

Ette tänades

Lugupidamisega,
Olga Vassilevitš
MTÜ UUS ELU LAINE
+372 5300 0727