Subject: FW: Väljatöötamise kavatsus (VTK): abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine
From: "Evelyn Laar" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 13:57:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Saadan OneMed OÜ arvamuse VTK osas.

Lugupidamisega

Evelyn Laar
Region Director Baltics

Veerenni 38
10138 Tallinn
Estonia
Mobile: +37253467378
 <http://www.onemed.ee/> www.onemed.ee

From: Mare Toompuu < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: reede, 11. juuli 2025 08:44
To: SKA AVettevõtted < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Väljatöötamise kavatsus (VTK): abivahendite ja meditsiiniseadmete 
integreerimine
Importance: High

Hea lepingupartner!

Edastan Sotsiaalministeeriumi palvel eelnõude infosüsteemi EIS 
kooskõlastusele saadetud sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse 
ja meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsuse 
(abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine) info.

Väljatöötamiskavatsus on leitav: 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/644d1d59-a8f1-4e36-b0ee-1372f2ecd7b4> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/644d1d59-a8f1-4e36-b0ee-1372f2ecd7b4

Sotsiaalministeerium ootab eelnõu kohta arvamusi hiljemalt 29. augustiks 
2025. a.

Palun edastage arvamused otse Sotsiaalministeeriumile e-posti aadressil: 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Heade soovidega

Mare Toompuu
ekspert (teenuse korraldus)

erivajadusega inimeste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

57863342

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja 
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada. 
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.