Subject: Päring majandusülevaate jaoks
From: "Angela Koit" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 11:20:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Hakkame taas Hiiumaal koostama Hiiumaa Majandusülevaadet ja seoses sellega 
uurin – kas vahepeal on „ostud ja parendused“ ning „palgakulu“ ka 
kättesaadavaks muutunud masspäringus?

Aasta Investeerija tunnustust oleme välja andnud 20+ aastat, mille jaoks 
vajame väga „ostud ja parendused“ infot.

Eelmisel aastal oli meil selles osas arutelu ja kõik muud andmed saime ise 
kätte ning palusime teilt vaid neid kahte. Vähemalt nii on mul eelmise aasta 
kirjavahetuse. Küll aga manuses on eelmisel aastal meile saadetud fail, 
milles on ka ekspordi leht. Ise enam ei mäleta, miks see info ka oli. Kas me 
riikide kaupa eksporti ei saa samuti ise kätte?

Infot oleks vaja 2022, 2023, 2024, 2025 kohta.

Jään teie vastust ootama!

Ette tänades ja heade soovidega,

Angela Koit

ettevõtluskonsultant
+372 504 1337

SA Hiiumaa Arenduskeskus

 <http://www.hiiumaaarenduskeskus.ee/> hiiumaaarenduskeskus.ee

Sihtasutus Hiiumaa Arenduskeskus kuulub üle-eestilisse maakondlike 
arenduskeskuste (MAK) võrgustikku, kus töötab üle 170 spetsialisti ja 
konsultandi. Pakume tasuta nõustamist ettevõtjatele, investoritele, 
mittetulundusühingutele ja kohalikele omavalitsustele. Algatame ning viime 
ellu maakonnale olulisi projekte.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 28, 2025 3:14 PM
To: Angela Koit <[email-masked]>
Subject: Päring majandusülevaate jaoks

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Päring majandusülevaate jaoks

Registreerimise kuupäev: 28.08.2025

Registreerimise number: 8-2-1/2025/6128

Juurdepääsupiirang: AK
Juurdepääsupiirangu alus: § 35 lg 1 p 19 seaduses sätestatud muu teave

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.