Subject: Ametlikud Teadaanded kontakt
From: "Martin Nelis" <[email-masked]>
To: "Ametlikud teadaanded" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 11:23:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Europark Estonia OÜ arendab parkimisprogrammi, mis on vajalik Tallinna
Transpordiameti ja Europark Estonia OÜ vahel sõlmitud lepingu alusel.

Palume Ametlike Teadaannete tehnilise toe kontaktisikut, kellega Europargi
esindaja saab teha operatiivset koostööd linna jaoks olulise teenuse
arendamisel.

Vajadusel saame kohtuda ka Teamsi vahendusel. Vast on kõige tulemuslikum,
kui arendajad omavahel arutavad.

Kiireloomuline.

Tänan!

Lugupidamisega

Martin Nelis

parkimise ja liikluse arendusjuht

liikuvuse strateegilise planeerimise osakond

640 4310