Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus
From: "Helen Mei" <[email-masked]>
To: Vassil Hartšuk <[email-masked]>,Vassil Hartšuk <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 16:22:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Kirjutan igaks juhuks üle, et oleme tellinud EW90 / E120 kardinad. Seega
kaitseme need sprinkleriga.

Uuendatud sprinkleri tööprojekt asub siin:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/4af368f0-6a73-4e02-a3a7-b5ff3a05bd7
d>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/4af368f0-6a73-4e02-a3a7-b5ff3a05bd7d

From: Helen Mei
Sent: Monday, April 20, 2026 5:39 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>
Cc: 'PÄA Põhja' <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Saadan nüüd ka turvavalgustuse plaanid kinnitamiseks:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/6ef0c3e7-38c6-4841-85d1-26cf72180a1
d>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/6ef0c3e7-38c6-4841-85d1-26cf72180a1d

From: Helen Mei
Sent: Friday, April 17, 2026 3:45 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'PÄA Põhja' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Saadan viimaste projektimärkuste vastused ning uuendatud projektid.

Palun kooskõlastada.

Ainsa teemana on õhus sprinkleri paar märkust, mille osas Insafety suhtleb
otse Päästeametiga.

*	ATS’I uuendatud projekt:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/b1e46633-cf61-4bc2-ad93-1e607f31c0c
0>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/b1e46633-cf61-4bc2-ad93-1e607f31c0c0
*	TOA uuendatud projekt:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/c85003f3-0786-4a56-a748-7c5734b1596
9>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/c85003f3-0786-4a56-a748-7c5734b15969
*	Sprinkleri uuendatud projekt (PP ja osaliselt TP):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/7c28e31d-bffb-46b1-a0cc-7715f9583f2
4>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/7c28e31d-bffb-46b1-a0cc-7715f9583f24

*	KVJ, Suitsueemaldus:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e846c5af-2192-4786-b182-9b114cfec7e
8>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e846c5af-2192-4786-b182-9b114cfec7e8
*	Tugevvool (päikesepaneelide info on kilbi skeemidel uuendatud):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/79856716-146f-430d-a42a-b819b96c056
3>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/79856716-146f-430d-a42a-b819b96c0563

*	Turvavalgustuse joonised uuendame vastavalt kokkulepitule ja
saadan need uue nädala alguses

From: Helen Mei
Sent: Tuesday, February 10, 2026 1:20 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'PÄA Põhja' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Saadan ATS, turvavalgustuse ning suitsueemalduse projektid
kooskõlatamiseks:

ATS:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/fcde814a-fab8-4285-9107-d719028d96f
c>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/fcde814a-fab8-4285-9107-d719028d96fc

Suitsueemaldus:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/102b505b-e9ad-48b9-8f5f-4928c06f44c
9>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/102b505b-e9ad-48b9-8f5f-4928c06f44c9

Turvavalgustus:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/c6bddbb2-6c0a-43a9-b983-30afefcec04
c>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/c6bddbb2-6c0a-43a9-b983-30afefcec04c

Palun kooskõlastada projektid hiljemalt 25.02.2026.

From: Helen Mei
Sent: Tuesday, January 27, 2026 9:13 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Tuletan meelde, et ootan alltoodud projektidele kooskõlastust.

From: Helen Mei
Sent: Tuesday, January 6, 2026 3:11 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'PÄA Põhja' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Saadan arhitektuuri tööprojekti lingi uuesti:
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/7d928574-6ea3-4972-90d9-c669e712de0
f>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/7d928574-6ea3-4972-90d9-c669e712de0f

Palun arvestada uue lingi joonistega.

From: Helen Mei
Sent: Tuesday, January 6, 2026 10:44 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: PÄA Põhja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu mnt 84b büroohoone projektide kooskõlastus

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Tartu mnt 84b büroohoone projektid:

*	Tuletohutus TP (Tulipunane OÜ):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e41d578d-7011-4a63-919c-822453d4844
a>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e41d578d-7011-4a63-919c-822453d4844a

*	Sprinkler PP (Insafety OÜ):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/1dd65508-8837-4e95-bc68-65b1b66165b
b>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/1dd65508-8837-4e95-bc68-65b1b66165bb
*	Veevarustus ja kanalisatsioon PP (Smart Pipes OÜ):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e8e38250-b11a-4123-955b-64cdec6738c
3>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/e8e38250-b11a-4123-955b-64cdec6738c3

*	Arhitektuur TP (Lumia OÜ):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/ce0baa62-38dd-4ccc-9d9e-c9af12204c2
7>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/ce0baa62-38dd-4ccc-9d9e-c9af12204c27
*	Ehituskonstruktsioonid TP (DMT Insenerid OÜ):
<https://app.bauhub.ee/public/sharebox/de789f05-74eb-4fcd-a6ee-5fd7cc32500
c>
https://app.bauhub.ee/public/sharebox/de789f05-74eb-4fcd-a6ee-5fd7cc32500c

ATS, TOA, turvavalgustuse ning suitsueemalduse projektid saadan 09.01
kuupäeval kooskõlastamiseks.

Täpsustuseks - Hoone üüripinnad, millel ei ole veel siseruume lahendatud,
on lähtutud avatud ruumi põhimõttest. Kui nende pindade projektid
täpsustuvad, saadan jooksvalt need ka Päästeametile.

Palun projektid allkirjaga kooskõlastada 14 päeva jooksul – 20.01.2026.