Subject: RE: Inimpäritolu materjali seaduse ja teise seaduste eelnõu
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 15:41:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga esitame Eesti Haiglate Liidu tagasiside inimpäritolu materjali 
seaduse ja teise seaduste eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 15, 2026 3:37 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; 
Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Kudede ja Organite 
Transplantatsiooni Ühing <[email-masked]>; Eesti Viljatusravi ja 
Embrüoloogia Selts <[email-masked]>; Eesti Hambaarstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>; 
Kaitseliit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Siirdamisnõukogu <[email-masked]>
Subject: Inimpäritolu materjali seaduse ja teise seaduste eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 1.07.2026 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Inimpäritolu materjali seaduse ja teise seaduste eelnõu

Registreerimise kuupäev: 15.06.2026

Registreerimise number: 1.2-2/54-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee