Subject: Konkurentsiseaduse muutmise seaduse eelnõu (DMA ja FSR)
From: Natalia Mäekivi - JUSTDIGI <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Eugen Elison Kask - KA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "ejl" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, "HM - HTM" <[email-masked]>, "Kaitseministeerium -
Cc: Kärt Nemvalts - JUSTDIGI <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 14:24:57 +0300

Tere!
 
Annan teada, et 06.03.2026 kooskõlastamisele esitatud konkurentsiseaduse
täiendamise seaduse eelnõusse ja seletuskirja said kooskõlastusringi
raames kogutud tagasiside tagajärjel tehtud muudatused - sh mõned
täiendavad muudatused, mida ei olnud märtsi kuu seisuga eelnõus olemas,
kuid mis teenivad siiski jätkuvalt sama eesmärki ja on suuresti tehnilist
laadi. 
 
Manuses on eelnõu ja seletuskirja uued täiendatud tekstid ning
kooskõlastustabel. Juhul kui teil tekib muudatuste osas uusi märkusi või
kommentaare, siis palume edastada need hiljemalt selle nädala reedel
24.04.
 
Heade soovidega
 
Natalia Mäekivi
Nõunik
Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
58806031 [email-masked]
www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn