Subject: Riigitee nr 19123 km 7,16 juurdepääs
From: "Andrei Grigorjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 17:19:09 +0300

Tere!

Edastan Transpordiametile läbivaatamiseks Pärnu linna tellimusel
koostamisel oleva Hiiu tööstusküla tänavavõrgu projekti väljavõtte
riigitee nr 19123 Nurme–Papsaare tee juurdepääsu puudutavas osas.

Projektlahenduse koostamisel on lähtutud kehtestatud Papsaare küla Hiiu
kinnistu detailplaneeringust ning detailplaneeringu koosseisus esitatud
riigitee nr 19123 km 7,16 juurdepääsu eskiislahendusest.

Käesoleva lahendusega on kavandatud planeeringuala juurdepääs riigiteelt
nr 19123, sh vasakpöörde möödasõidulaiend, liiklussaar, riigitee katte
laiendus, kraavi ümbertõstmine ning sademevee ärajuhtimise lahendus
riigitee ristmiku piirkonnas.

Palume Transpordiameti seisukohta, kas esitatud projektlahendus on
riigitee nr 19123 juurdepääsu osas põhimõtteliselt sobiv. Vajadusel
täiendame lahendust vastavalt Transpordiameti märkustele.

Manuses on esitatud väljavõte TL osa projektist riigitee juurdepääsu
puudutavas mahus (PDF-id) ja terve ala lahedus DWG kujul.

Lugupidamisega

Andrei Grigorjev

Adetex OÜ