Subject: FW: Ettepanek pilootprojekti käivitamiseks: BenAdaptive AI – tehisintellektil põhinev häälkaaslane Eesti eakatele
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 10:45:09 +0300

_____

Saatja: founder <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: reede, juuli 3, 2026 7:20:28 PM
Adressaat: Karmen Joller - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ettepanek pilootprojekti käivitamiseks: BenAdaptive AI –
tehisintellektil põhinev häälkaaslane Eesti eakatele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sotsiaalministeeriumi esindajad,

Loodan, et Teil läheb hästi.

Minu nimi on A.I. Turner ning olen ettevõtte BenAdaptive AI asutaja ja
tegevjuht.

BenAdaptive AI missioon on arendada tehisintellektil põhinevaid lahendusi,
mis aitavad inimestel elada turvalisemalt, tervemalt ja iseseisvamalt.

Soovin tutvustada võimalust teha koostööd pilootprojekti raames, mille
eesmärk on toetada Eesti eakaid ning aidata neil kauem oma kodus
iseseisvalt elada.

BenAdaptive AI on loonud tehisintellektil põhineva häälkaaslase, kes
suhtleb eakatega telefoni teel loomulikus vestluses. Lahendus võimaldab:

• pidada sõbralikke igapäevaseid vestlusi;
• teha regulaarselt heaolu kontrollkõnesid;
• meelde tuletada ravimite võtmist ja kohtumisi;
• vähendada üksildust ja sotsiaalset isolatsiooni;
• teavitada eelnevalt määratud pereliikmeid või hooldustöötajaid, kui
ilmnevad võimalikud murekohad.

Lahendus on loodud võimalikult lihtsaks kasutamiseks – vaja on vaid
tavalist telefoni. Nutitelefon või arvuti ei ole vajalik.

Usume, et BenAdaptive AI võiks täiendada Eesti olemasolevaid sotsiaal- ja
tervishoiuteenuseid ning toetada riigi eesmärki aidata eakatel elada kauem
iseseisvalt ja väärikalt.

Lisatud on BenAdaptive AI Executive Edition pilootprojekti ettepanek Teie
läbivaatamiseks.

Mul oleks suur au kohtuda Teiega veebis umbes 30 minuti jooksul, et
arutada võimalusi pilootprojekti käivitamiseks Eestis.

Täname Teid aja ja tähelepanu eest.

Lugupidamisega,

A.I. Turner
Founder & CEO
BenAdaptive AI

1-404-952-8049

https://benadaptive.lovable.app <https://benadaptive.lovable.app/>