Subject: FW: Allianss 1 - Pärnu sild OU2300 elektrikaabli kooskõlastamise taotlus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 13:07:14 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Antud projekt on seotud EHRis oleva menetlusega delta viit 7.1-2/26/2686-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Friday, May 22, 2026 8:14 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Subject: Allianss 1 - Pärnu sild OU2300 elektrikaabli kooskõlastamise
taotlus

Tere

Esitan kooskõlastamiseks Tammiste teel ja Jaama tn alla jäävad
elektrikaabli (OU2300) ümberehitamise projekti.

Projekt on alla laetav siit:

<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/25031RBallianss/IgD-J-G95UGQQZAb
4OSP2kz0ARDnZpYLemZa-zf7OXhMaEk?e=MYCpGx> 2026-05-22 OU2300 KK

Selgituseks, et sama projekt on esitatud kooskõlastamiseks ehitusloa
taotlus nr 2611271/00789 raames.
Antud elektrikaabel ulatub ka Jaama tn äärde rajatava jalgtee alla, mille
ehitustööd on juba käimas.

Antud elektrikaabli ümber projekteerimiseks on sõlmitud projekteerimiseks
kolmepoolne leping Elektrilevi OÜ-ga. Et sõlmida ehituseks kolmepoolne
leping Elektrilevi OÜ-ga, on vaja lisada projektile kõik kooskõlastused.
Puuduv kooskõlastus on Transpordiameti oma.
Seetõttu on antud projekti osaga kiire.

Palun Transpordiameti poolt projekt peatselt kooskõlastada.

Kõike paremat!

Indrek Oden
Projektijuht

+372 503 7979 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 18, 2026 10:40 AM
To: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Allianss 1 - Pärnu sild EHR TRAM märkused

Tere

Oleme esitatud materjalid (IKÕ plaanid ja silla märgistus) üle vaadanud
ning materjalid on sobivad.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 14, 2026 10:01 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Allianss 1 - Pärnu sild EHR TRAM märkused

Tere Laur!

Kirjale lisatud üle vaatamiseks täiendatud IKÕ joonised ja täiendatud
silla joonis sillaava tähistava märgi täpsustusega,.

Täiendatud ehitusloa taotluse esitame EHR järgmise nädala esimeses pooles.

Kõike paremat!

Indrek

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 5, 2026 2:52 PM
To: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Allianss 1 - Pärnu sild EHR TRAM märkused

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning esitame tähelepanekud:

*	TRAM Laevateede üksuse tingimused/tähelepanekud.

Kuigi Papiniidu sillale on millalgi mingil moel tekkinud Euroopa sisevete
koodeksi märk D.1, seda märki meil praegu kehtivas
<https://www.riigiteataja.ee/akt/130042026005> laevatatavatel sisevetel
liiklemise korras ei ole. Meie korra
<https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1300/4202/6005/1.pdf> lisa 1 järgi
tuleb RB silla idaküljele paigaldada allavoolu sõitvatele alustele ette
nähtud sillaava tähistav punane romb, nagu Laia-Raba tn sillalgi.

*	TRAM Maade osakonna tähelepanekud TRAM IKÕ plaanide osas.

Palume viia kooskõlla IKÕ plaanide kirjanurgas kajastatud andmed
projekteerija, projekti nimetus ja projekti number projekti asendiplaani
ja seletuskirja tiitellehel kajastatud andmetega. Hetkel on erinevused
eriti projekti nimetuse osas.

Juhime tähelepanu, et isikliku kasutusõiguse seadmise notariaalse lepingu
sõlmimiseks on oluline, et  kooskõlastamiseks saadetud projekti ja TRAM
IKÕ plaanides olevad andmed ühtiksid nn kirjanurgas.

IKÕ notariaalse lepingu puhul kontrollitakse nii notari kui ka kohtuniku
abi poolt projekti andmete ja IKÕ plaanil esitatavate andmete vastavust
(projekteerija, projekti nimetus ja projekti number).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 30, 2026 11:21 AM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Laur Kõiv
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: rain.maekivi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Martin Taal <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Allianss 1 - Pärnu sild EHR TRAM märkused

Tere Laur ja Kaarel!

Saadan üle vaatamiseks tänase koosoleku (30.04.2026) kokkuleppe kohaselt
EHR märkuste vastused ja täiendatud projektid, et kiirendada vastuse
andmist EHR-is.

TRAM märkused ja Allianss vastused on lisatud kirjale.

Täiendatud projekt on alla laetav siit:

<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/25031RBallianss/IgA21eV0EjRLTJi_
vVhrIsHyAVJVMwP-jrZsVUYHZQyldEw?e=pKaygc>  2026-04-30 Pärnu sild EHR
parandused TRAM

Kõike paremat!

Indrek Oden
RB Allianss 1 Stakeholder manager

+372 503 7979 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn