Subject: Maakri, Lennuki ja Kuke tänava vahelise kvartali DP eskiisi avalik väljapanek ja arutelu
From: "Riina Parm" <[email-masked]>
To: "Riina Parm" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 15:46:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Kesklinna Valitsus ning Tallinna Linnaplaneerimise Amet
avalikustavad ajavahemikul 01.–30.07.2026 Maakri, Lennuki ja Kuke tänava
vahelise kvartali detailplaneeringu eskiislahenduse ja lähteseisukohad.
Detailplaneeringu eskiislahenduse ja lähteseisukohtadega saab tutvuda
tööpäeviti vahemikus 01.–30.07.2026 Tallinna Kesklinna Valitsuses (Nunne
tn 18) ja Tallinna planeeringute registris veebiaadressil
https://tpr.tallinn.ee (detailplaneering nr DP047610
<https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP047610/yld> ). Arvamusi saab esitada
e-posti aadressil [email-masked] või Tallinna planeeringute
registri vahendusel.

Detailplaneeringu eskiislahenduse ja lähteseisukohtade avaliku väljapaneku
tulemusi tutvustav avalik arutelu viiakse läbi 10.09.2026 algusega kell
16.00 Tallinna Kesklinna Valitsuse saalis (Nunne tn 18). Palume oma
osalemisest teada anda (sh on võimalik osaleda veebiplatvormi MS Teams
vahendusel) e-posti aadressil [email-masked].

Lugupidamisega

Riina Parm

ruumilise planeerimise spetsialist
linnakeskkonna talitus
linnamajanduse osakond
645 7264