Subject: [DKIM katki]Ettepanek üleriigilisele planeeringule „Eesti 2050“
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 09:04:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

 	   <http://delta.andmevara.ee/logo/hol.png>

Tere!

Teile on saadetud Harjumaa Omavalitsuste Liidu dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument "Ettepanek üleriigilisele planeeringule „Eesti 2050“", mis on 
registreeritud 29.06.2026, numbriga 3-1/1-1.

Palun kinnitage kirja kättesaamist aadressil [email-masked]
Kontaktinfo

Sirge tn 2, 10618 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

telefon: 615 0352
www.hol.ee