Subject: FW: TAOTLUS LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LOA SAAMISEKS - Saku Vallavalitsus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Aug 2026 11:59:02 +0300

Saatja: Kairo Katkosilt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 24. august 2026 10:42
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: TAOTLUS LIIKLUSVÄLISE TEGEVUSE LOA SAAMISEKS - Saku Vallavalitsus

Tere,

Edastan teile taotluse liiklusvälise tegevuse loa saamiseks. Taotlejaks on
Saku Gümnaasium kuid ajutise liikluskorralduse tellijaks on Saku
Vallavalitsus, mistõttu edastan taotluse pädeva isikuna.

Liikluskorraldus on juba 2024 aastal teie poolt allkirjastatud, sel aastal
erinevusi rongkäigu trajektooris ei ole seega pole vaja seda ka uuendada.

TarkTee-sse lisan piirangud juba aegsasti ära.

Parimat soovides,

KAIRO KATKOSILT / vallamajanduse insener
Tel: 5191 0008
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus