Subject: Ed: rus.Postimehe päring
From: "Kommunikatsioon - RA" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 16:39:37 +0300

_____

Saatja: Sofija Soldatenko <[email-masked]>
Saadetud: reede, 29. mai 2026 14:23
Adressaat: Kommunikatsioon - RA <[email-masked]>
Teema: rus.Postimehe päring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alates 14. maist on digitaalses retseptiteenuses kasutusele võetud uus
funktsioon patsientidele, kellele on välja kirjutatud narkootilised
ravimid. Arst kirjutab välja retsepti, kuid ravimeid saab välja osta
ainult järk-järgult, mitte kõiki korraga. Kas amet võiks selgitada, kuidas
uus süsteem täpselt töötab ja mille poolest see erineb varasemast?
Millistele ravimitele see süsteem täpsemalt kehtib?

Lugupidamisega

Sofija Soldatenko

Rus.Postimees reporter

AS Postimees Grupp

[email-masked]