Subject: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni istungile 14. aprillil 2025
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: Evelin Pärn-Lee, "Konkurentsiamet",Evelin Pärn-Lee
Date: Wed, 9 Apr 2025 13:15:40 +0300

Tere

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon kutsub Konkurentsiameti
esindajat oma 14. aprilli 2025 istungile

käsitlemaks pisimopeedide ja kergliikurite erinevat kohtlemist tulenevalt
nende marginaalsest kaaluerinevusest.

Liikluskindlustusega on hõlmatud tõukerattad alates 25 kilost, kuid mõne
teenusepakkuja tõukerattad jäävad napilt selle piirmäära

alla. Samas õnnetuste kahjud on valdavalt samad, kuid õiguslikud järelmid
väga erinevad.

Komisjoni eesmärk on saada ülevaade selleni viinud aruteludest ja
otsustest ning kaardistada võimalikud lahendused sisuliselt samasuguste
sõidukitega tekitatud kahjude ühetaoliseks lahendamiseks.

Istung toimub Riigikogu hoones ruumis nr 332 ja algab kell 13.15

Ootame esimesel võimalusel tagasisidet Konkurentsiameti esindaja osalemise
kohta istungil.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee