Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 13:35:04 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07193 aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Aardlapalu küla, 
Kevade// Suve (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Aardlapalu külas Kevade maaüksusele soovitakse 
projekteerimistingimusi üksikelamu ehitusprojekti koostamiseks. Kinnistule 
ulatub avalikult kasutatava tee kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27122340>  (menetlus nr: 
451573), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister