Subject: [DKIM katki]Küsimus
From: Õnne Bartoševitš <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:11:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere, oleme uuendamas oma kvaliteedijuhtimise süsteemi.

Küsin Teilt, kas kiirabikaardi päringu tegemiseks on 2 nädalat mõistlik
aeg või see peaks olema pikem/lühem, näiteks kui laekub kaebus jne.

Sisu selline: Päringud infosüsteemidesse tuleb teostada esimesel
võimalusel konkreetse juhtumi kvaliteedi hindamise vajaduse ilmnedes, kuid
mitte hiljem, kui kahe töönädala jooksul ravijuhtumist.

Parimate soovidega

Õnne Bartoševitš

Karell Kiirabi AS

Juhatuse liige

Harju-Viru piirkonnajuht

+3725282859

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.