Subject: Üldplaneeringut muutev Kopli liinide läänepoolse osa detailplaneering avalik arutelu
From: Jüri Kollo <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 17:04:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Põhja-Tallinna Valitsus ANNAB TEADA!

Üldplaneeringut muutev Kopli liinide läänepoolse osa detailplaneering
avalik arutelu

Põhja-Tallinna Valitsus ning Tallinna Linnaplaneerimise Amet (edaspidi
amet) korraldavad Tallinna Linnavolikogu 19.02.2026 nr 28 otsusega
vastuvõetud üldplaneeringut muutev Kopli liinide läänepoolse osa
detailplaneeringu (edaspidi DP) avaliku arutelu 19.06.2026 kell 17.00
aadressil Kari 13, Põhja-Tallinna Valitsuse kolmanda korruse saalis.

DP-ga on võimalik tutvuda planeeringute registri veebiaadressil
https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP042000 DP nr DP042000.

DP asukoht: Planeeritud maa-ala asub Põhja-Tallinnas, Kopli poolsaarel,
Kopli tänava ja mere vahel: 4. liin, Liinivahe tänava, Sepa tänava, Kopli
tänava ja Kaevuri tänava vahelisel alal. Maa-ala põhjapiiriks on
Paljassaare lahe akvatoorium. (12,87 ha suurune maa-ala).

DP lühitutvustus: Detailplaneering on koostatud eesmärgil moodustada Kopli
liinide läänepoolsest osast: 14 elamumaa sihtotstarbega krunti kokku 21
kuni 3-korruselise (sh katusekorrus) korterelamu
ehitamiseks/rekonstrueerimiseks, 9 kuni 4-korruselise (sh katusekorrus)
korterelamu ehitamiseks ja ühe kuni 9-korruselise korterelamu ehitamiseks;
1 ühiskondlike ehitiste ja ärimaa sihtotstarbega krunt ühe kuni
4-korruselise hoone rekonstrueerimiseks ja ühe kuni 1-korruselise hoone
ehitamiseks (lasteaed); 2 ärimaa sihtotstarbega krunti ühe kuni
3-korruselise ärihoone ja ühe 1-korruselise kohvikvaateplatvormi
ehitamiseks; 4 üldkasutatava maa sihtotstarbega krunti rannapromenaadi ja
haljakute rajamiseks; 5 transpordimaa krunti tänavarajatiste jaoks. Lisaks
antakse detailplaneeringus heakorrastuse, haljastuse, juurdepääsuteede,
parkimise ja tehnovõrkudega varustamise põhimõtteline lahendus.

DP oluline teave: Detailplaneeringus tehakse ettepanek muuta Tallinna
Linnavolikogu 11. jaanuari 2001 määrusega nr 3 kehtestatud Tallinna
üldplaneeringut, kuna detailplaneeringus taotletakse looduskaitseseaduse §
38 lõike 1 punktist 3 tuleneva kalda ehituskeeluvööndi vähendamist.

Lugupidamisega

Jüri Kollo

Põhja-Tallinna Valitsus

Ehitusspetsialist

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

51935969