Subject: RE: SK-st sertide tellimisega seotud volitus
From: "Kristi Talving" <[email-masked]>
To: "Jana Korberg" <[email-masked]>
Cc: "Raul Kallas" <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 09:47:52 +0300

Tere, Jana

Siin allkirjastatud volikiri.
Kristi

Kristi Talving

Peadirektor

Tel 6672011| Mob 5139971

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Jana Korberg <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 15, 2024 9:19 AM
To: Kristi Talving <[email-masked]>
Cc: Raul Kallas <[email-masked]>
Subject: SK-st sertide tellimisega seotud volitus

Tere Kristi

Seoses TTJA infosüsteemide turvaserveri vahetusega on vajalik anda KeMITi 
taristuvaldkonna juhile volitus SK ID Solution AS-iga sertifitseerimisalaste 
toimingute teostamiseks. Volituse andmine on TTJA peadirektori pädevus ja 
seetõttu otse Sinu poole pöördungi. Manuses on eeltäidetud avaldus. Peale 
allkirja lisamist ja mulle saabumist, kannan selle läbi ka meie 
dokumendihaldusprogrammis.

Tänud ette!

Tervitades,

Jana Korberg

projektijuht

MKM teenuste meeskond

Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

+372 53049518

 <http://www.kemit.ee> www.kemit.ee