Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0740 - "Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (983 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 11:01:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0740 - Ravikindlustuse
seaduse muutmise seaduse eelnõu (983 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 19.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f5075008-51fd-40af-ac04-df6c8744a409
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f5075008-51fd-40af-ac04-df6c8744a409?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main