Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 10:10:40 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/03659 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Edise küla, Aiandi keskus 13, 
Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Edise küla, Aiandi keskus 13, Ida-Viru 
maakond, Jõhvi vald, Edise küla, Aiandi keskus 13, Ida-Viru maakond, Jõhvi 
vald, Edise küla, Aiandi keskus 13 (Sadevete pump, Edise Aiandi 
reoveepuhasti pumpla, Edise Aiandi reoveepuhasti tehnohoone, Edise Aiandi 
reveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27353865>  (menetlus nr: 
487778), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.