Subject: FW: Korruptiivne tulu ja tavapärane viisakusavaldus KVS § 4 lg 1 tähenduses
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 11 Nov 2024 12:09:12 +0200

From: Mariette Rätsep <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 12:01 PM
To: Diana Kõmmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Korruptiivne tulu ja tavapärane viisakusavaldus KVS § 4 lg 1
tähenduses

Tere!

Olen SMITis juristi praktikant ning pöördun Teie poole seoses
korruptsioonivastase seaduse § 4 lg-s 1 nimetatud korruptiivse tulu
tähendusega.

Küsimus seisneb selles, kuidas eristada korruptiivset tulu tavapärasest
viisakusavaldusest. Täpsemalt, kas korruptiivse tulu alla läheb näiteks
see, kui külalisesineja müüb oma raamatuid soodushinnaga asutuse
töötajatele, kui hobiklubi esineja jagab asutuse töötajatele oma etenduse
sooduskoodi, kui asutuse töötaja loosib asutusesiseselt oma CD-plaate või
kui töötaja pakub kolleegidele soodustingimustega teenuseid (nt
personaaltrenne).

Heade soovidega

Mariette Rätsep