Subject: Isikuandmete detailsuse astme täpsustus
From: "Andres Kukke" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:49:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviks saada veidi nõu.

Töötan eraettevõttes ja seoses uue majandustarkvara juurutamisega
valmistan ette vastavust GDPR. Vastavalt isikuandmete seadusele peame 1
kuu jooksul väljastama isikuandmeid, kui isik soovib neid näha.

Küsimus on (millele ei leia vastust) on see, kui detailselt peame andmeid
väljastama?

Seda, et annaksime andmebaaside koopiad ehk kõikide andmeelementide
väljavõtet seadus ei nõua aga kui detailne on detailne?

Toon lihtsa näite – ülevaade isiku (kliendi) müügitellimustest.

Kas piisab, kui

a.	anname isikule väljundi stiilis, et meil on sinu kohta „tellimus x
ja y“
b.	anname isikule väljundi stiilis, et meil on sinu kohta „tellimus x
ja y, kuupäevaga z, summaga x ja toodetega y“
c.	või peaksime andma kogu alusdokumendi (ehk nt. PDF väljavõtte)

või veel mingi variant?

Piisab, kui teil on mingi kirjeldus selle detailsusastme kohta, saan ise
uurida.

Tervitades,

Andres Kukke
digitaliseerimise- ja IT juht
mob. +372 509 3373
Floorin AS
Pärnu mnt. 139 e/3, Tallinn 11317
 <http://www.floorin.ee/> www.floorin.ee