Subject: FW: Allikmaa tee
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:25:23 +0200

Tere,

Palun registreerida ja suunata kooskõlastuste üksusesse. Võime menetlejaga 
konsulteerida, kuna puudutab kaudselt riigitee 11 Tallinna ringtee 
Valingu-Keila lõigu eelprojekti (asub selle projekti alal).

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 12:48 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Ülle Kunnus <[email-masked]>
Subject: FW: Allikmaa tee

Tere

Palun kooskõlastust  pakutud ajutise juurdepääsu tee asukohale.

Ol.ol juurdepääs läbib naabri krunti, tekitades vastuolusid  ja teisalt ei 
sobi ka plaanitud ehitisega .

Parimat

Mihkel Hansen

Eltove OÜ

5033809

From: Ülle Kunnus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 6, 2024 11:18 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Re: Allikmaa tee

 Tere.

 Saadan ajutise juurdesõidutee variandi, mis jääb väljapoole naabri krunti.

 Tuletõrjehüdrandini sõiduks tuleks veel täiendav manööverdusplats teha 
(variant 1) või tõsta hüdrant üldse  juurdesõidutee äärde (variant 2 ) ja 
see võiks sinna jääda ka  maanteelt juurdesõidu valmisehitamisel, st ehk 
seal on isegi parem asukoht.

 Tuletõrje nõue on, et hüdrant peab jääma vähemalt 30m kaugusele hoonest, st 
oma krundile ei saa seda niikuinii panna.

 Ootame ära, kuidas naabritega läbirääkimised edenevad ja geoaluse, siis 
saab edasi vaadata.

Tervitades,

arhitekt Ülle Kunnus

Ekseeder OÜ

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval R, 
6. detsember 2024 kell 10:10:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.