Subject: FW: Ruhnu Energiatootmise taust ja hetkeseis
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 09:01:14 +0300

From: Gerrit Mäesalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 3, 2025 1:31 PM
To: Kaur Kajak - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ruhnu Energiatootmise taust ja hetkeseis

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Ruhnu Energiatootmise seisust uuenduse.

*	24h teel olnud laev jõudis reedel 27.06 kohale, pumbati kella
23-ni kütust ja saarele tarniti 148 000L kütust
*	26.07 paigaldati akupangale lisalaadija, millega edukalt suudeti
mitte tootev akupank tööle saada. Nädalavahetusel testiti akupanka ja
hetkeseisuga on ta olnud tõrgeteta töös.
*	1.07 käis Ruhnus ka tootmisjuht, kes kontrollis tootmisseadmete
seisukorra omalt poolt üle ja lülitas tagasi töösse ka tuuliku
*	2.07 (eile) oli uus kohtumine Ruhnu vallavanemaga, kellele andsime
ülevaate hetkeseisust ja kinnitasime uuesti et asi on kontrolli all ja
tõrked lahendatud. Kohtumisel osales ka Saare Energiaagentuur.
*	10.07 on planeerinud kohtuda ka Saare Energiaagentuuriga
eraldiseisvalt, kus tutvustavad enda tegevustest ja tulevikuvisioonist
Ruhnu saarel.

Kokkuvõtlikult alates 1.07.25 töötab Enefit Greeni Ruhnu energiatootmine
normaalreziimis.