Subject: RE: Riigitee 11342 sulgemine Saku põhikooli ringristmiku ja Salu bussipeatuse ehitus 01.07.2024-31.07.2024
From: "Rainer Otstavel" <[email-masked]>
To: "Peeter Laas" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 15:23:29 +0300

Tere!

Ümbersõiduga ei kaasne liinikilomeetrite lisandumisest tulenevaid kulusid.

Kas Tallinna suunal Juubelitammede teelt Teaduse tänavale vasakpööret 
sooritavale bussile oleks võimalus luua eesõigus pöörde sooritamiseks või 
paigaldada „lase buss läbi“? Olukorras, kus kogu liiklus on suunatud Teaduse 
tänavale võib vasakpöörde sooritamine olla bussidele probleemiks.

Jalakäijaid ära jäävast Salu peatusest teistesse bussipeatusesse suunavad 
viidad peaks suunama neid Saku keskuse peatusesse või Saku kingu peatusesse, 
mitte ajutisse Salu peatusesse. Ajutisse Salu peatusesse ümbersuunatavad 
liinid ei lähe.

Lugupidamisega,

Rainer Otstavel

liiniplaneerija

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Internet: 
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http%3a%2f%2fwww.ytkpohja.ee&umid=fee99d41-460e-45d8-b25e-33014fb7aa50&auth=a21866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-4fa670156d9372c69fdf6e94bfd4b51212b225f1> 
www.ytkpohja.ee

Tere

Seoses Saku põhikooli ringristmiku ja Salu bussipeatusega ehitusega uurime 
mis läheb maksma ühistrandipordi ümbersõidu täiendavad kulud?

Sulgemise aeg planeeritud 01.07.2024 tööpäeva algusest kuni maksimaalselt 
31.07.2024 tööpäeva lõpuni.

Manusena lisatud liiklusskeemid, täiendavad selgitavad punktid:

Saku suunaline Salu bussipeatus nihutatakse ajutiselt 250m edasi.

Riigitee 11342 sulgetakse lõigus ringristmik ning Juubelitammede tee. 
Busside ajutine marsruut näidatud joonisel roosa joonega.

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
www.ramudden.ee 
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http%3a%2f%2fwww.ramudden.ee&umid=fee99d41-460e-45d8-b25e-33014fb7aa50&auth=a21866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-e7ac56e8f6a3dc6f7741fcb752ba7187cced82aa>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu