Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 14:20:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Hea koostööpartner!

Teavitame, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise loa:

1.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „XXVI Mere-ja perepäev
2026“ korraldamiseks aadressil Ranna tee 1//2//3//4//5//6,  Kunda linn,
Viru-Nigula vald, Lääne-Virumaa 04.07.2026 kell 09.30 kuni 05.07.2026 kell
00.30. Ürituse raames toimub käsitöölaat, viiakse läbi erinevaid
õpitubasid ja sportlikke tegevusi. Kunda sadamas on avatud Majaka plats
sadama tehnika ja vana majaka vaatamiseks. Meelelahutust pakuvad Kunda
Linnaorkester koos Birgit Sarrapiga, Tsirkusestuudio Folie, Smilers, MaMa
ning Villemdrillem. Soodsate ilmastikutingimuste korral süüdatakse lõke.
Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 2000 inimest.
	Üritusel osalejatele toitlustust ja alkoholi pakuvad: OÜ Tragitegu
(registrikood 12926375);  Faina Ukraina OÜ (registrikood 16486766) ja
Ingrid K OÜ (registrikood 16176617). Alkoholi pakuvad MustMull OÜ
(registrikood 17092609) ja  FunPrint OÜ (registrikood 14825974). Lava ja
helitehnika paigaldab Osaühing Saundland (registrikood 11049653). Avalikku
korda ja liikluskorraldust tagab Kodukaitse Osaühing (registrikood
16846880).
	Kunda linnas Ranna tee (peale Ranna tee alguses asuvat parklat)
suletakse liikluseks 04.07.2026 kell 09.30 kuni 22.00, tagatakse
operatiivsõidukite läbipääs. Parkimiseks kasutatakse Ranna tee alguses ja
aadressil Sadama tn 7//8 asuvaid parklaid. Ürituse eest vastutab
Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor Kristi Onkel (tel +372 517
8716).
2.

	OÜ-le Tragitegu ürituse „Kunda Merepäeva Afterparty“
korraldamiseks aadressil Ranna tee 1//2//3//4//5//6,  Kunda linn,
Viru-Nigula vald, Lääne-Virumaa 04.07.2026 kell 23.00 kuni 05.07.2026 kell
06.00. Ürituse raames mängib DJ tantsu- ja meelelahutusmuusikat, et
pakkuda mere- ja perepäeva külalistele meeldejäävat päeva lõppu ning
võimalust enne kojuminekut lõõgastuda ja veeta aega mõnusas seltskonnas.
Toitlustab ja alkoholi pakub OÜ Tragitegu. Parkimiseks kasutatakse Ranna
tee alguses ja aadressil Sadama tn 7//8 asuvaid parklaid. Avalikku korda
tagab Kodukaitse Osaühing (registrikood 16846880). Ürituse eest vastutab
OÜ Tragitegu juhatuse liige Kairit Pärn (tel +372 5590 5558).
3.

	Margus Murakale (Murakas) ürituse „Drivestonia“ korraldamiseks
aadressil Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Pada ja Metsavälja külasid
läbiva Pada-Sonda tee (tee nr 17117) teelõigul ajavahemikul 03.07.2026
kell 08.30 kuni 16.30. Tegemist on autosõiduüritusega, mis toimub
01.07.-03.07.2026. Sõit toimub Tartust läbi Rakvere ja lõpetatakse
Tallinnas. Osaleb maksimaalselt 100 autot, mis liiguvad etteantud
teekonnal 1-minutilise intervalliga läbides 4 erinevat kiiruskatset kahel
korral kokku 44 km. Teede sulgemine kiiruskatseteks toimub Eesti
Autospordi Liidu reeglite järgi, tagamaks ürituse turvalise ja ladusa
läbiviimise. Tegemist ei ole võistlusega, kiiruskatsete läbimise aegu ei
mõõdeta, paremust ei selgitata.
	Transpordiamet on andnud loa riigiteede ajutiseks sulgemiseks ning
pannud ürituse korraldajale kohustuse tagada liiklusohutus, seejuures
vältida põhjendamatuid piiranguid ja seisakuid. Ürituse toimumise ajal
tuleb tagada kohalike elanike juurdepääs oma kinnistutele,
operatiivsõidukite läbipääs ning ühistranspordi läbipääs juhul, kui
ühistransport ei ole ümber suunatud. Ajutine liikluskorraldus avaldatakse
Tark Tee süsteemis vähemalt 48 tundi enne liikluskorralduse muudatust.
Ürituse eest vastutab Margus Murakas (tel +372 526 8005).

4.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.