Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 10:19:39 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/29160 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3, Harju 
maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee L1 // Kalevi tee 3 // Põrguvälja 
tee L1, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3, Harju maakond, 
Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
Kalevi tee 3 // Põrguvälja tee L1, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
Kalevi tee 3 // Taevavärava tee lõik L1, Harju maakond, Rae vald, Lehmja 
küla, Kalevi tee 3 (Äri- ja tööstushoone, Piirdeaed ja värav, 
Päikeseelektrijaam, Elektriautode laadimispunkt, Juurdepääsutee Põrguvälja 
teele, Juurdepääsutee Taevavärava teele, Surveseade ja vedelgaasipaigaldis) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt. Vertikaali muudetud peale tingimusliku kooskõlastuse andmist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27428237>  (menetlus nr: 
329845), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.