Subject: Toetuse andmise tingimuste kehtestamine tegevuse „Põhikoolivõrgu korrastamine perioodil 2021–2027“ elluviimiseks
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 11:30:12 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Toetuse andmise tingimuste kehtestamine tegevuse „Põhikoolivõrgu 
korrastamine perioodil 2021–2027“ elluviimiseks

Registreerimise kuupäev: 27.05.2024
Registreerimisnumber: 8-2/24/2400
Tähtaeg: 07.06.2024

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupidamisega

Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
[email-masked] <mailto:[email-masked]>