Subject: Kadrina vald, ühistranspordi peatused, bussioote varjualuse paigaldamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 11:15:36 +0300

Tere

Kadrina vald soovib paigaldada 3 bussioote varjualust järgmiste 
olemasolevate bussipeatuste juurde.

Asukohad kaardil:

 <https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/ZIpXFWaI> 
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/ZIpXFWaI

Lisas asukoha pildid ja varjualuse põhimõttelisest lahendusest pilt.

Meie ettevõte on välja valitud seda teostama. Meiepoolne tegevuse plaan 
paigaldamisel on  1 päev betoonaluse paigaldamine ja 1 päev varjualuse 
paigaldamine.

Palume lisainfot mida peame meie või omavalitsus transpordiametiga 
kooskõlastama, et antud varjualused saaks rajatud.

Tänades

Majameister OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Marek Mikk

5220023