Subject: Rapla Vesiroosi Kool
From: Ivo Rüütalu <[email-masked]>
To: Kristel Põhjala <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 11:15:29 +0300

Tere

Rapla Vesiroosi Kool korraldab kooli olümpiamängud, mis toimuvad 02.06.2026. 
Seoses olümpiamängude rongkäiguga palume politsei reguleerijate abi ajutises 
liikluskorralduses. Rongkäik algab 02.06.2026  kell 9.00  Rapla Keskväljaku 
parklast Pargi tänava poolselt küljelt ja kulgeb Aasa - Viljandi mnt. 
kõnnitee - Vesiroosi ülekäik. Politsei reguleerijaid vajame kell 8.55 kuni 
rongkäik on möödunud (9.25).

 Vajame abi Aasa tn.- Viljandi mnt. ristmik, Viljandi mnt. – Välja tn. 
ristmik, ülekäik Vesiroosi juures. Transpordiametile on ajutiseks 
liikluskorralduseks loa taotlus saadetud. Rapla valla avaliku ürituse 
korraldamise luba olemas.  Lisan ajutise liikluskorralduse skeemi. Skeemil 
on siniste punktidega märgitud politseireguleerijate asukohad. Punane R täht 
tähistab kooli poolt saadetud reguleerijat.

Lugupidamisega

Ivo Rüütalu
Rapla Vesiroosi Kool
Haldusjuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5088599