Subject: Mehitamata õhusõiduki süsteemi käitaja registreerimisnumbri kehtivuse teavitus
From: "LOIS" <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 00:01:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lennuohutuse järelevalve infosüsteem LOIS	 lois.transpordiamet.ee 
<https://lois.transpordiamet.ee/>

Tere, Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Teie käitaja registreerimisnumber kaotab kehtivuse 26.05.2026.

Kui olete juba käitaja registreerimisnumbrit pikendanud, siis jätke see 
teavitus tähelepanuta.

Juhul, kui Te oma käitaja registreerimisnumbrit ei pikenda, muutub see 
kehtetuks.

Käitaja registreerimisnumbrit saab pikendada lennuohutuse järelevalve 
infosüsteemis LOIS https://lois.transpordiamet.ee/ .

Käitaja registreerimisnumbrit saab pikendada „Load/Sertifikaadid“ moodulist 
vajutades oma käitaja registreerimisnumbri peale. Seejärel tuleb vajutada 
„Pikenda“ nuppu paremal üleval nurgas ning seejärel „Esita taotlus“.

Pärast pikendamise taotluse esitamist tuleb tasuda ka riigilõiv. Riigilõivu 
saab tasuda vajutades paremal üleval nurgas nuppu „Riigilõivu maksmine“. 
Enne riigilõivu tasumist käitaja registreerimisnumbrit ei pikendata.

Käitaja registreerimisnumbrit pikendatakse alates pikendamise taotluse 
esitamise kuupäevast, millele lisatakse 1 aasta miinus 1 päev. Seega 
soovitab Transpordiamet käitaja registreerimisnumbrit pikendada viimasel 
hetkel. Järgmised teavitused saadetakse Teile 1 nädal enne käitaja 
registreerimisnumbri kehtivuse lõppu ning ka siis kui kehtivusaeg on 
lõppenud.

Täiendav info on saadaval ka Transpordiameti kodulehel 
https://www.transpordiamet.ee/droonid .

Ohutut lendu soovides
Transpordiamet

This message was sent by  <https://lois.transpordiamet.ee/> Lennuohutuse 
järelevalve infosüsteem LOIS. <https://lois.transpordiamet.ee/>