Subject: C-610/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 12:44:15 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/456
Kohtuasja number: C-610/26
Vastuse kuup�ev: 08.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahju h�vitamine; kohtuotsuste tunnustamine ja t�itmine; 
sanktsioonide alla kuuluvate rahaliste vahendite v�i varade kasutamine 
kohtuotsuse t�itmiseks; Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed seoses 
olukorraga Ukrainas; v�lisriigi kohtuotsuse tunnustamata ja t�itmisele 
p��ramata j�tmine
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 269/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8972

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium